Zapraszamy do współpracy właśnie Ciebie!
Poszukujemy studentów z kierunków, takich jak:
- medycyna,
- ratownictwo medyczne,
- pielęgniarstwo,
- położnictwo,
- zdrowie publiczne,
- farmacja,
- dietetyka itd.,
którzy cechują się empatią, potrafią pracować w zespole, są dobrze zorganizowani, zaangażowani i chętni do rozwoju w różnych obszarach, potrafią pracować wielo-zadaniowo. Poszukujemy osób, które podzielają nasze wartości, jakim jest dbałość o dobro drugiego człowieka stawiane na pierwszym miejscu.
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta (praca na recepcji)
Opis stanowiska i zadania
- Obsługa pacjentów (rejestracja pacjentów, obsługa dokumentacji medycznej, planowanie wizyt, umawianie/potwierdzanie pacjentów, zarządzanie wizytami, rozliczanie, informowanie pacjentów o usługach kliniki oraz ich sprzedaż, obsługa programów medycznych, dbałość o komfort i opiekę nad pacjentami przez cały pobyt w placówce itd.)
- Obsługa lekarzy (planowanie i wprowadzanie grafików lekarzy, wsparcie dla lekarzy w obsłudze programu medycznego, obsługa komunikatorów do kontaktu z lekarzem, aktywny kontakt z lekarzem, support dla lekarza w razie różnych problemów w trakcie jego pracy w klinice, asystowanie w wyjątkowych przypadkach przy lekarzu, przygotowywanie stanowiska pracy dla lekarza, sprzętu niezbędnego w jego pracy, dbałość o komfort pracy lekarzy, zainteresowanie itd.,
- Praca administracyjna ( dbanie o placówkę oraz nadzór nad pracą sprzątaczki, planowanie i realizowanie zamówień, rozliczenia, promowanie placówki, dbałość o sprzęt medyczny, prowadzenie dodatkowej dokumentacji i planowanie grafiku, obsługa maila itd.)
Oferujemy
- elastyczny czas pracy,
- atrakcyjne zarobki i możliwości rozwoju,
- praca w młodym zespole, w pełni związanym z dziedziną medyczną,
- praca w placówce medycznej z wieloletnią i ugruntowaną pozycją, posiadającą zaplecze naukowe,
- możliwość nawiązywania ciekawych kontaktów, które mogą zaowocować w przyszłej pracy zawodowej,
- zdobycie cennego doświadczenia w pracy z pacjentami i lekarzami,
- wsparcie w nauce nowych rzeczy i życzliwość,
Wymagania od kandydata
- empatia i chęć niesienia pomocy drugiemu człowiekowi,
- umiejetność pracy w zespole (praca, jako jeden, zgrany zespół, a nie nastawienie na jednostkę),
- umiejętność dobrej komunikacji i wzajemnego wsparcia w zespole,
- dobre zorganizowanie i samodyscyplina,
- samodzielność i odpowiedzialność za swoje zadania,
- praca wielo-zadaniowa i pod presją czasu,
- chęć rozwijania się,
- otwartość i życzliwość,
- zaangażowanie,
- znajomość języka angielskiego (przynajmniej w stopniu podstawowej obsługi pacjenta)
- mile widziane doświadczenie o podobnej specyfice pracy (praca z klientami, „call center”, obsługa klienta)
Kontakt
Swoje CV proszę przesyłać na adres: m.pietrucha@cmscode.pl, tel. 698 890 190
Miejsce spotkania: Centrum Medyczne CODE, ul. Tuwima 15/lok.U4, Łódź
Dużą zaletą i dodatkowo punktowaną jest przesłanie listu motywacyjnego, odpowiadającego na 3 pytania:
1. Dlaczego to właśnie u nas chcesz pracować i zdobywać doświadczenie?
2. Z czym kojarzy Ci się słowo „służyć drugiemu człowiekowi” i w jaki sposób wg Ciebie można troszczyć się o innych w kontekście pracy na recepcji, pracy w zespole centrum medycznego?
3. Jakie są Twoje mocne strony i jak mogą one pozytywnie wpłynąć na pracę z pacjentami, z lekarzami i całym zespołem?
2. Z czym kojarzy Ci się słowo „służyć drugiemu człowiekowi” i w jaki sposób wg Ciebie można troszczyć się o innych w kontekście pracy na recepcji, pracy w zespole centrum medycznego?
3. Jakie są Twoje mocne strony i jak mogą one pozytywnie wpłynąć na pracę z pacjentami, z lekarzami i całym zespołem?
Proszę być gotowym, że z niektórymi kandydatami możemy odbyć wstępną rozmowę telefoniczną!
CV bez klauzuli RODO nie będą rozpatrywane!